KoendeGeus.reismee.nl

The end...

Hallo allemaal,

mijn laatste berichtje vanuit azie. De laatste dagen Phi phi goed doorgekomen. Daar Songkram gevierd (het thaise nieuwjaar) en dat was echt super. Echt iedereen loopt op straat met waterpistolen en iedereen wordt natgespoten en ondergegooid met talkpoeder/mentholpoeder (of wat het ook is) en dat de hele dag lang. Er worden hele emmers ijswater over je heen gegooid. Ik vond het een machtig mooi feest. Er zijn op phi phi trouwens geen auto's of motoren of iets dergelijks. Alleen de politie rijdt op scooters. En die kwamen langsrijden (4 man op 2 scooters) op een plek waar de hele straat vol stond met feestende mensen. En werkelijk iedereen richtte zijn waterpistool op hen en ze werden compleet natgespoten, inclusief hele emmers. En iedereen bood hun drank aan. En ze bleven netjes lachen totdat ze eindelijk weer verder konden. Dat was de sfeer de hele dag. Alleen de mensen die die dag vertrokken of aankwamen waren er niet echt blij mee; backpacks zeiknat. Geen genade voor wie dan ook. Maar vond het echt top.

De rest van de dagen nog wat mensen ontmoet die ik van Koh Tao kende en nog vele andere leuke mensen. Gisteren helaas moeten vertrekken naar Bangkok. Om 14.00 op de boot gestapt en was om 6.30 uur in Bangkok. Even geslapen en nu mn blog bijwerken. Ik wilde eigenlijk al online inloggen voor mn vluchten, maar kan dat niet voor mn vlucht van Hongkong naar Amsterdam. Waarschijnlijk door het gedoe met de as van de vulkaan in IJsland. Hoop echt dat dat morgen geen probleem gaat worden! Hier in Bangkok lijkt het op het eerste oog trouwens erg rustig. Misschien omdat ze hier Songkram 3 dagen vieren en gisteren de laatste dag was. Nu rotzooi opruimen en alles weer rustig opstarten. Hoop dus dat het zo nog even blijft en dat ik zo nog wat souvenirs kan scoren.

Ik wilde in ieder geval alvast iedereen bedanken voor alle interesse en het volgen van mijn blog.Als hetgoed is ga ik jullie de komende tijd weer gaan zien! Tot dan!

dikke knuffel Koen

Reacties

Reacties

Dirk

Goeie vlucht Koen!
En tot snel in Utrecht dan!!

Bart

Goede vlucht! Ik heb uitzicht op een strakke blauwe lucht, geen as te zien maar ook nog geen vliegtuigen. Luchtruim is tot morgen 6 uur dicht, maar wellicht langer. Ben benieuwd of je vliegtuig wel zal vertrekken... Succes!

Reinier

Hey Koen, nogmaals goede vlucht gewenst... Ik ben wel bang dat het nog even gaat duren vanwege de grote aswolk boven West-Europa.

Vanuit mijn luchtvaarhobby heb ik contact met verschillende luchtverkeersleiders en zij gaan er nu van uit dat ook morgen het luchtruim dicht blijft. Ik hoop voor je dat de berichten voor zondag beter worden, maar de weermodellen voorspellen helaas niet veel goeds. Mocht ik meer weten, laat ik het hier even weten.

Groet, Reinier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!