KoendeGeus.reismee.nl

ik kom naar huis!!!

Hallo allemaal,

ik heb net met Cathay gebeld en ik sta ingepland om vandaag terug te vliegen. rond 18.30 vlieg ik naar Hongkong en dan rond middernacht naar Amsterdam. Daar moet ik ergens in de ochtend aankomen; denk rond 6.30, want het lijkt erop dat het gewoon mn originele vlucht is, maar dan op een andere dag. Vluchtnummers en dergelijke heb ik niet; hoop dat dat op het vliegveld allemaal rond komt. Kan het nog bijna niet geloven, dus wil eerst in Hongkong zijn voordat ik het zeker weet dat ik naar huis kom.

Tot snel!

dikke kus!t

Reacties

Reacties

Roel

Super! hoop snel de vluchtnummers door te krijgen

Tot snel!

Marten

Goed bezig, doe je nog sneller dan ik. Ik zit nogsteeds vast in Noorwegen en vandaag wederom 0 vluchten....
goede reis!

M

Ineke meinhardt

Fantastisch, we wachten met spanning af. Hopenlijk tot morgenochtend vroeg!!!

Ruben

Koning! Tot snel!

Willy Bakker

Ook even reageren! Man wat fijn dat het lijkt te lukken!
Heb een heel goeie reis!
Toch zal ik je verslagenmissen hoor, we hebben het met graagte gevolgd.!!!

Dirk

Goeie vlucht ouwe!

Ab en Carla van Kruistum

Hoi Koen, TOCH GELUKT!!! Een hele lange en goede terugreis naar Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!