KoendeGeus.reismee.nl

thuis!!!

Hallo allemaal,

vanmorgen ben ik weer veilig geland in nederland. Het was nog even spannend op Hongkong of ik daadwerkelijk met het vliegtuig mee kon. Maar na praten, wachten, wachten en nog wat langer wachten uiteindelijk toch alles kunnen regelen en mee kunnen gaan. Wel met wat vertraging maar uiteindelijk rond 8.00 geland. Stond een mooi ontvangstcommitee te wachten, dus dat was erg leuk. ben nu weer 'thuis' in Scherpenzeel. Wel erg moe (maar 1 uur geslapen onderweg), maar dat wordt wel weer bijgeslapen. Lekker in mn eigen bedje vannacht!

Nogmaals allemaal bedankt voor alle aandacht en reacties. En hopelijk tot snel!!

xxx Koen

Reacties

Reacties

Wim

WELKOM!

Henk en Willy Bakker

Ha Koen! Fijn dat het is gelukt! Welkom man, je zult wel even moeten wennen.
Heb een goede tijd en tot ziens waar en wanneer dan ook!

Jeroen

He!
Welkom terug! Even rustig acclimatiseren na die achtbaan aan ervaringen die je hebt opgedaan.. En -het zal je verbazen- hier in NL is weinig veranderd ;) Volgens mij is dat wel gek als je zelf wel vanalles hebt meegemaakt, maarja je went er vast vanzelf weer aan.
Tot snel!
Groeten

Albert Jan & Masha

Welkom thuis Koen! Ga de verhalen van je missen, maar weer goed dat je in NL bent.

Cock

He die Koen

Welkom thuis!!
Hoewel ik de laatste maanden niet vaak heb gereageerd, heb ik je reis natuurlijk wel gevolgd. Als je weer in Utrecht bent en een keer behoefte hebt aan een maaltijd, bel je dan?

Groetjes!

Dirk

Welkom terug. Neem aan binnenkort op je echte thuis ;)

miertje

welcome back home!!!!

Reinier

Welcome back!!

Angi

Ik heb vaak aan je gedacht rond de vulkaanwolktijd. Ben blij voor je dat je weer terug bent. Zal wennen worden. Een jaar vrijheid. En wat nu?

Ciao!

Anig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!